Re: HDD 3TB format

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu, 24 May 2012 13:01:48 -0400

On Thu, 24 May 2012 14:56:12 +0200, Rafał Łukawski
<rafalweb_at_lukawski.pl> wrote:

>Bądźmy rozsądni, to nie jest zarzut, nikt nie jest nieomylny.
>
>Cytuje: "czy to jest normalne, zeby taki dysk formatowal sie do NTFS poltora
>dnia? niby duza przestrzen, ale bez przesady. <rs>"
>
>Jest niezidentyfikowany problem, więc sam się zastanów jak chciałbyś go
>komuś rozwiązać, np. mam dysk A podłączony przez USB/SATA/ATA/Ethernet
>do komputera/laptopa przez (ew. rodzaj kabla, rodzaj sieci jezeli jakas
>wieksza lub WiFi). To chyba logiczne by opisac przynajmniej z grubsza
>elementy, które biorą udział w procesie.

jak bym chcial pomoc i drazyc temat (bo widze nie daje ci on spokoju)
to bym sam dopytywal (zakladajac, ze wiem wiecej od potrzebujacego
pomocy), tak jak to robie z wiekszoscia moich klientow, ktorzy nie
wiedza dokladnie czego chca. czy mozemy to juz zostawic?

>Tak to drugi temat, zgadza sie
>(http://www.g-technology.com/products/g-drive.cfm) sprobuje cos
>wieczorem poszukac, teraz czas mnie ogranicza.
>
>jestem ciekaw co pokazuje np livecd z linuxem (np. GRML). Po
>uruchomieniu plytki wystarczy wpisac polecenie fdisk /dev/sda, a
>nastepnie 'p' (zakladajac, ze sda to ten dysk (koniecznie podlaczony
>przez SATA, najlepiejj bezposrednio do komputera).

prosze bardzo:
disk /dev/sda: 3000.6 GB (potem specyfikacja dotyczaca, glowic
cylindrow, sektorow) sector size 512 bytes i takie tam. system: GPT
interesuje cie dokladnie wszystko? cos jeszcze? <rs>