Re: [OT] z kompa na tv

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu, 24 May 2012 14:30:21 +0200

> W przeciwieństwie do dysleksji, dysgrafii i dysmózgowia.

:)

Nie zrozum mnie zle. Czytam Cie wystarczajaco dlugo,
zeby wiedziec, ze jestes... em... jakby to..."spoko kolo"?,
"wartosciowym czlonkiem spolecznosci"?, inny kolokwializm? :)

W kazdym razie nalezysz raczej do tej grupowej mniejszosci,
ktora ma chec i czas by swoja rzetelna wiedza sie tu
dzielic.

Tylko nie wiem, czy jestes swiadom, ze masz tik nerwowy...
Ktokolwiek nieopatrznie uzyje slowa na "A" natychmiast sprawia,
ze sam usadawiasz sie na tej samej polce co Arnold B, Amanda
oraz, nie przymierzajac, Animka.

Krotko mowiac - stanowisz element lokalnego kolorytu. :)

Nie zeby to bylo zle samo w sobie.

i tyle mojego OT :)
pozdrawiam i juz sie zamykam,
Vituniu.

PS:
Wspominalem juz, ze uwielbiam szeoko pojety folklor? :P