Re: HDD 3TB format

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu, 24 May 2012 02:16:00 -0400

On Thu, 24 May 2012 07:05:04 +0200, Rafal Lukawski
<rafalweb_at_lukawski.pl> wrote:

>Jeżeli nie wiesz jak coś działa, opisujesz tak precyzyjnie jak się da.

slucham? jak nie wiem jak cos dziala to jak mam to opisac? opisalem
tak wlasnie precyzyjnie jak sadzilem, ze wystarczy. pewnie moglem
dodac, ze w poblizu lezal kot i dzialal elektrostatycznie, nad kompem
jest wiatrak i wprowadzal powietrz na HDD w ruch wirowy przeciwny do
kierunku obrotow talerzy itp. to wy jestescie specami, zeby
wykombinowac i w razie co, sie upewnic i wyeliminowac przyczyny. jak
bym wiedzial, ze czas formatowania moze byc kwestia USB, to przeciez
bym tu nie pytal, nie?
tak czy tak. sprawa, czy to bylo USB i formatowania, nie jest juz
istotna. jest znacznie ciekawszy problem. moze masz cos na jego temat
do powiedzenia? spytales o typ obudowy. odpowiedzialem. dopowiedzialem
tez wiecej detali. jakies jeszcze pytania? sluze detalami. <rs>