Re: Jaki dobry pendrive kupić?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed, 23 May 2012 21:06:27 +0200

Dnia Wed, 23 May 2012 19:13:12 +0200, Zetka napisał(a):

> Dziękuję za wszystkie rady.

> Mam 2 takie karty, jedną w komórce, drugą w nawigacji.
> Do jednej z nich był dołączony malutki czytnik do podłączenia
> do USB.

> Duża obudowa bywa utrudnieniem gdy trzeba się podłączyć do jednego
> z portów usytuowanych blisko siebie. Wtedy niezbędny jest przedłużacz.
> Ale z kolei te bardzo malutkie też są niewygodne. Moja koleżanka
> ma takie maleństwo o nazwie ipaq. Można je łatwo zgubić.
>
> Szybkość i gumowa obudowa z dobrze trzymającyą się zatyczką
> to w tej chwili moje priorytety.

Na gumowe obudowy uważaj - dość szybko zniszczyliśmy dwa peny z serii
Corsair Flash Voyager. Okazało się, że budowę mają dość podłą; jest to
zwykła płytka z elektroniką z dolutowaną na końcu wtyczką USB, wciśnięta
w gumową osłonę. Nie ma tam żadnych dodatkowych wzmocnień, a całość
łatwo się zgina w palcach. Efekt był łatwy do przewidzenia - puściły
kontakty na płytce przy owej wtyczce USB. Jednym słowem, wyrzucone
pieniądze.

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/