Re: Jaki dobry pendrive kupić?

Autor: Zetka <Zetka_at_nie-pisac.pl>
Data: Wed, 23 May 2012 19:13:12 +0200

Dziękuję za wszystkie rady.

> Osobiście preferuję nie USB peny, tylko karty pamięci
> microSDHC wraz z czytnikiem.
Mam 2 takie karty, jedną w komórce, drugą w nawigacji.
Do jednej z nich był dołączony malutki czytnik do podłączenia
do USB.

> kierowałem się szybkością odczytu i zapisu danych oraz dużą obudową (mały
> pen zawsze mi gdzieś wpadnie na dno plecaka i nie mogę go znaleźć).
Duża obudowa bywa utrudnieniem gdy trzeba się podłączyć do jednego
z portów usytuowanych blisko siebie. Wtedy niezbędny jest przedłużacz.
Ale z kolei te bardzo malutkie też są niewygodne. Moja koleżanka
ma takie maleństwo o nazwie ipaq. Można je łatwo zgubić.

Szybkość i gumowa obudowa z dobrze trzymającyą się zatyczką
to w tej chwili moje priorytety.

Pozdrawiam
Zetka