Re: Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sat, 19 May 2012 11:24:01 +0200

Użytkownik "JoteR" <joter_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> "Na nowych oryginalnych tuszach wydrukowałem >113 stron [...]"
> "Niewiele wydrukowałem, ale mało drukowałem i starczyło mi na pół roku."
>
> Naprawdę sądzisz, że wątkopodawca drukuje faktury? Przecież z wistującego
> postu (posta?) jasno wynika, że to sprzęt do niezbyt intensywnego
> drukowania w kolorze w domu.

Tym bardziej laser gdyż jest zupełnie pozbawiony największej wady plujki,
czyli zasychania tuszy :)

 Jaki zatem sens inwestować kolejne kilkaset zł w
> monochromatyczny laser?

Za kilkaset to laser kolorowy, monochromatyczne są tanie jak barszcz.
Osobiście zapłaciłem 189zł za Samsunga ML-1640. Służy dzielnie i nie muszę
pamiętać o drukowaniu czegokolwiek raz na miesiąc żeby nie zaschnął :)
Napełniłem za dyche i pewnie podrukuje kilka lat.