Re: Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat, 19 May 2012 11:16:59 +0200

"Rafał Łukawski" napisał:

> Hmm.. zalezy jakie faktury drukuje, jezeli na 2 zl, to dlugo, jezeli na
> 1000zl to juz po jednym wydruku ;)

"Na nowych oryginalnych tuszach wydrukowałem >113 stron [...]"
"Niewiele wydrukowałem, ale mało drukowałem i starczyło mi na pół roku."

Naprawdę sądzisz, że wątkopodawca drukuje faktury? Przecież z wistującego
postu (posta?) jasno wynika, że to sprzęt do niezbyt intensywnego drukowania
w kolorze w domu. Jaki zatem sens inwestować kolejne kilkaset zł w
monochromatyczny laser?
Swoją drogą - mój Brother konsumuje mniej więcej jeden zestaw 3 kolory (~19
ml) i czarny (~29 ml) w pół roku przy nieco intensywniejszym wykorzystaniu
(głównie materiały do szkoły - obrazki z tekstem), co oznacza wydatek ok. 50
PLN z przesyłką raz na pół roku. Tusze oczywiście ActiveJet, żaden wynalazek
za 3 zł z (za przeproszeniem) Allegro. Posiadacze Brotherów mają już tak
tanio, że kombinowanie ze zbiciem kosztów kosztuje więcej, niż praktyczny
zysk, zwłaszcza przy wykorzystaniu jak powyżej.

JoteR