Re: Linux compiz grafika

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 19 May 2012 06:48:42 +0200

Dnia Mon, 30 Apr 2012 13:45:24 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Słyszał, ale ich przygotowanie jest kłopotliwe, użycie dużo mniej wygodne.

A tutaj już - imienniku szanowny - gówno to obywatela obchodzić powinno.

> Poważnie? Bo ja same zwykłe ściągałem. Chyba że do ich używania potrzeba
> specjalnego programu.

Wtyczka do Adobe Readera. Można się wściekać, że Adobe Reader jest do tego
potrzebny. Ja wychodzę z założenia, że jeżeli inny, mały, szybki i wygodny
czytnik PDFów tego nie obsługuje, to problem leży u producenta tego małego
czytnika. Nikt mi nie każe ustawiać Adobe Readera jako podstawowy czytnik
plików PDF.

> Ale jest ubogi i dotyczy tylko dokumentów tekstowych. I praktycznie
> umarł. Może i był fajny w latach 80, ale nigdy się nie przyjął.

Ale czego wymagasz od urzędu? Tytułów, nagłówków, list wypunktowanych,
numerowanych, stopek, tabel. No dobra - tabele się przydają - to fakt. Z
drugiej strony - niech to wrzucą w XMLa. Przeglądarka to powinna przeczytać.

[ Żyjemy nie tak, jakbyśmy chcieli, lecz tak, jak możemy.       (Menander) ]