Re: IBM T43 problem z dyskiem twardym

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu, 17 May 2012 18:38:21 +0200

> Szukałem po sieci podobnych problemów, osób które miały kłopoty z dyskami w tym modelu są setki, ale niestety większość problemów rozbija się o to że trzeba zaktualizować bios czy też dograć sterowniki do instalatora windows

No ok, ale wgranie sterowników to jedna z najprostszych czynnosci
(wciskasz f6 w czasie startu instalki ... gdy wlasnie pisze 'press F6
to...') /warto miec Flopa na USB jezeli nie ma w laptopie/ no i
sterowniki rzecz jasna.

Jeżeli masz jakieś płytki recovery, spróbuj z nich wystartować (no tu
napęd optyczny na USB sie przyda). Ew przeniesienie ich na USB.