Re: USB po WiFi lub RJ45

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu, 17 May 2012 18:20:56 +0200

Akurat w dłoni mam DIR-635, który ma taką opcje (router WiFi)

Ma jeden port USB, możesz tam podpiąć HUB'a i różne urzadzenia. Nie ma
możliwości współdzielenia urzadzeń, ale mozna przepinać wirtualny port
USB na inne komputery (po WiFi albo po kablu)

Są też pewno inne routery, D-Link nie jest tani. Pojedynczych APków jest
mało na rynku, nie spotkałem się z Ap słuzącym do współdzielenia (poza
typowymi printserwerami, których tez jest niewiele). Jeżeli ktoś coś
sprawdził, to może się tym podzieli.