Re: Który laptop do 1000zł

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu, 17 May 2012 13:19:57 +0200

On 2012-05-17 12:37, Chris wrote:
> Rafał Łukawski nabazgrał(a):

> Wiem że są ale to administrator wybrał dany model dla wszystkich w
> firmie .... i powiem ci że nie tylko ona marudzi, faceci co często
> jeźdzą też nie są zadowoleni z tego wyboru.

Tak bywa, no ale to nie temat na grupę, często jest tak, że firma
pozwala sobie osobie wybrać sprzęt (w jakimś zakresie). Ostatnio nawet
po zamówieniu interweniowałem by zamówili coś innego /inne parametry
matrycy/... To już kwestia firmy, relacji pomiędzy ludźmi i organizacji...

Czasami trzeba się przystosować, ale gdybym dostał laptop 17" gdzie
często jezdze to ten laptop miałby duze szanse wylądować na czyjejś
głowie (jak to mówią - stać mnie na tą przyjemność ;) )

> Nigdzie nie pisałem że musi być nowy, co do della używanego to bym się
> bał bo 90% tego co krąży na rynku to są stare polizingowe złomy ... przy
> wyborze trzeba się zdecydować na to co zamierza się na nim robić i czy
> to mam być mobilne czy raczej stacjonarne w domu i okazyjnie zabranie
> gdzieś np. na spotkanie. Ja w domu zrezygnowałem z desktopa i mam
> laptopa choć z domu zabrałem go może ze 3 razy :)

Warto więc szukać u prywatnuch sprzedawców, laptop mojej mamy z 2006
roku wygląda jak nowy (a to acer), w moim też z tego okresu gdzieś do
2011 nawaliło praktycznie wszystko włącznie z tym co pisałem wcześniej -
2 razy wymieniałem zawiasy, w sumie 4 pęknięte zawiasy...