Re: Który laptop do 1000zł

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Thu, 17 May 2012 12:37:21 +0200

Rafał Łukawski nabazgrał(a):

> No cóż - laptop to narzędzie do pracy wybierane w zależności od potrzeb.
> Do laptopów też są stosowne torby. jeżeli zaś 40kg kobieta w torebce ze
> szminkami chce także nosić laptopa, podciągnąłbym to pod niestandardowe
> zastosowanie. Na rynku są netbooki, notebooki w stylu airbooka.

Wiem że są ale to administrator wybrał dany model dla wszystkich w firmie
.... i powiem ci że nie tylko ona marudzi, faceci co często jeźdzą też nie
są zadowoleni z tego wyboru.

> Do 1000zł to tylko netbooki, lub starsze uzywane. Z wytrzymaloscia bywa
> roznie, taki acerze co 2 lata (jezeli sie pracuje) pekaja zawiasy, zas
> lenovo wytrzyma z 5 lat. Nie kazdy jednak wykorzystuje notebooki do pracy,
> a okazyjnie. Wiec paroletnie czasami mozna kupic w bardzo dobrym stanie.

Nigdzie nie pisałem że musi być nowy, co do della używanego to bym się bał
bo 90% tego co krąży na rynku to są stare polizingowe złomy ... przy wyborze
trzeba się zdecydować na to co zamierza się na nim robić i czy to mam być
mobilne czy raczej stacjonarne w domu i okazyjnie zabranie gdzieś np. na
spotkanie. Ja w domu zrezygnowałem z desktopa i mam laptopa choć z domu
zabrałem go może ze 3 razy :)