Re: Który laptop do 1000zł

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Thu, 17 May 2012 09:13:35 +0200

Irokez nabazgrał(a):

> Użytkownik "Chris" <spam_at_spam.net> napisał w wiadomości
> No ale te akurat taką matową mają i lustra nie dostaniesz. I rozdziałka
> jak napisałeś jest dość często osiągalna.

Ja tylko podaję sugestię czego szukać :)

> Pentium M ja bym już darował sobie. Miałem Della C640 z Pentium M 1.8GHz
> i o ile do internetu był ok, to jakieś Java czy odtwarzanie filmów już
> dość dobrze obciążały go i wentylator zaczynał już mielić głośno, bo

PEntium M dawał radę choć trzeba było dać więcej ramu niż w standardzie, ja
miałem 2 alboo
4GB nie pamiętam teraz + W7 i wszystko śmigało łącznie z filmami 720p bez
problemu. CoD2 i MOH-a skończyłem na tym bez problemu na ustawieniach
wysokich więc dało się grać nawet :) ale już HOMM6 troszkę zamulał :)

> się grzał. 1400x1050 było za to rewelacja (ale to zależy kto ma jaki
> wzrok i jaka praca bo w sumie maluczkie wszystko).

Wyczyścić wiatrak, pewnie się sfu nabrało ... co jakiś czas podsatwić rurę
odkurzacza i po kłopocie :)
Ja używam głównie internetu (strony,administarcaja itp) i potrzebuję dużą
powierzchnię do pracy,

> Powyższe już są na C2D i tego bym się trzymał + matryca wyższej
> rozdzielczości. Raczej Della bym brał.

C2D spokojnie coś się znajdzie, to już nie czasy P M :) Delli nie lubię tak
samo jak IBM ze względu że to takie ciężkie klocki, kobieta teraz w firmie
dostała nowego IBM i klnie na niego ... wytrzymały to on jest ale kto
toporne straszenie i jak jeździe na spotkania to musi brać drugą torbę
specjalnie na lapka bo się nie mieści w damskiej :) poprzedni HP Pro bez
problemu się mieścił i ważył dwa razy mniej .