Re: IBM T43 problem z dyskiem twardym

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu, 17 May 2012 06:30:04 +0200

On 2012-05-17 02:11, vcore wrote:
> [...]
>
> Co mam zrobić w takiej sytuacji? Na dysku był zainstalowany kilka dni wcześniej system UBUNTU który działał normalnie, bez problemów.

Z informacji jakie mam wynika, że w T43 (głowy nie dam, że w każdej
wersji) jest interfejs SATA połączony z przejściówką SATA/ATA. Nie jest
to jakieś standardowe rozwiązanie, bo np. nie pozwala od tak
zainstalować dysku SATA (ponoć wielu głowiło się jak to zrobić - źródło
elektroda)

Załaduj do XP sterowniki SATA stosowne do tego chipsetu w notebooku (do
ściągnięcia ze strony ew. mogą być na CD / kiedyś notebooki sprzedawane
były z płytami_)