Re: [na zbyciu] dyski ATA 5+ GB

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Tue, 15 May 2012 19:07:42 +0200

Użytkownik "kamil" <kamil_at_spam.com> napisał w wiadomości
> Nie ucz ojca dzieci robić, pracuję w instytucji (częściowo) publicznej o
> co roku ze 30 sprawnych komputerów trafia od nas właśnie do szkół. Ale
> wciąż nie wiem, po co miałbym pakować do nich uszkodzone dyski twarde.

Kurde... jednak to prawda, w publicznej pracują nieumiejący czytać ze
zrozumieniem.

Jeszcze raz, spokojnie, literka po literce... Pierwsza to K jak KOT

"Komputery sa uszkodzone, ale sprawne dyski. Komputery maja isc na
zlom, a dyski do szkoly (w prezencie), ale potrzeba podmienic sztuka w
sztuke."

Czyli - sprawne dyski do szkoły. Nie komputery, dyski, D Y S K I
Kompy na utylizację idą, na UTYLIZACJĘ
Tylko że trzeba tam wsadzić jakieś dyski w dziurę (po tych sprawnych co idą
do szkoły) bo mają być kompletne.

--
Irokez