Re: [na zbyciu] dyski ATA 5+ GB

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue, 15 May 2012 13:34:13 +0200

> Pewnie chcą oszczędzić na utylizacji złomu i wpadli na pomysł
> podarowania tego jakiejś bogu ducha winnej podstawówce w Kozich Dupach,
> która będzie musiała sama martwić się o recykling.

Gdyby chcial zaoszczedzic na recyclingu nie staralby
sie o podmiane kilogram za kilogram, czyz nie?

Moze ciezko Ci to zrozumiec, ale sa miejsca w tym kraju,
gdzie jest ciezko... W zeszlym roku poproszono mnie
o pomoc w naprawie komputerow w, z braku lepszego
terminu, "pracowni komputerowej" pewnego osrodka
rehabilitacyjnego.

Wiesz jaka mine mialem, kiedy wreczono mi P200 MMX??

pozdrawiam,
Vituniu.