Re: Historia Intel XT 4,77 Mhz

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Mon, 14 May 2012 22:52:08 +0200

Krzysztof Kucharski wrote:

> Mój pierwszy PeCet - klon XT, V20, 640 kB RAM, 2 X FDD 360 kB, Hercules
> w styczniu 1990 kosztował 5,1 mln zł. Kupiony w ECS. Tyle samo, ile
> dostałem od nabywcy mojego ATARI 800XL + LDW200 + magnetofon + dżojstiki
> + kupa programów na dyskietkach 5,25 " ;-)

W nawiązaniu do Message-ID: <jorqo3$t6n$1_at_mx1.internetia.pl>
skoro przechodziłeś w tamtym okresie z maszynki 8-bit napisz proszę,
jakie Ty masz wrażenie przy przejściu A800XL -> PC XT jeśli chodzi o
zastosowania rozrywkowe. Tak samo, lepiej, gorzej?
Bo z tego okresu na PC XT pamiętam chyba tylko męczenie Diggera, a to na
XT AFAIR wyglądało gorzej niż nieśmiertelny Pac-Man na C64 ;)

> Po wymianie jednego napędu FDD na 3,5 " (pracował w trybie 720 kB) można
> było w miarę wygodnie używać OrCADa.
> Do tego drukarka D100M i życie stało się lepsze ;-)

A to jest inna inszość. Co do zastosowań typu (para)zawodowego nie ma
nawet co dyskutować. W końcu pecety wykosiły konkurencję nie bez powodu.

--
/MB