Re: Historia Intel XT 4,77 Mhz

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Mon, 14 May 2012 22:24:50 +0200

Tomek wrote:
> Ja, po używanym XT 4,77 przesiadłem się na używanego 386 SX 16Mhz
> i całe 2 MB RAM (w wersji topless 80 ale czego?? ns??-nie pamietam..)

80 lub 60 ns.
Pewnie takie jak te (złocone styki, zalewane kości, 1MB x9 - nie
pamiętam już czy parzystość sprzętowa czy liczona w locie):
Za to pamiętam, że po porzarze fabryki żywicy w Japonii płaciło się
obłędne 1,44 mln za megabajt - wspomnienie bolesne na tyle, że cenę
pamiętam do dziś :(

http://img864.imageshack.us/img864/2889/dscf0071e.jpg
http://img205.imageshack.us/img205/83/dscf0072cr.jpg

P.S.
Zdjęcia robione przed chwilą. Najlepsze jest to, że AFAIK sprzęt jest do
tej pory na chodzie. W dobie tych nowych, "ekologicznych" lutów
bezołowiowych oraz obliczania żywotności elektroniki konsumenckiej na ~3
lata godne podziwu.

--
/MB