Re: Historia Intel XT 4,77 Mhz

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Mon, 14 May 2012 21:56:24 +0200

Leon Mazurek (inny) wrote:

> Oj, zaryzykowałbym stwierdzenie, że nowe XT nie spotkały się na rynku z
> nowymi 386. Choć było to tak dawno, że mam prawo nie pamiętać.

Oj, lepiej nie ryzykuj ;)
W PL spotkały się nawet z 486, a winny był obłędny kurs PLN/USD na
przełomie lat 80/90, że o latach 80. nawet nie wspomnę. Stare Bajtki nie
wiem już nawet gdzie są, ale pierwszy z brzegu numer PC Kuriera z maja
1991 pokazuje chociażby to:

http://imageshack.us/f/441/dscf0070cr.jpg

Obok siebie w ofercie sprzedaży Apeximu i ECS nowe XT 4,77 MHz
(10 Turbo) za 4,8 mln zł i 486 (chyba SX) za bagatela 41,5 mln.
AFAIR przeciętna płaca wynosiła wtedy ~1,5 mln zł.

--
/MB