Re: Składam komputer - kilka porad sprzętowych potrzebnych.

Autor: T.V. <szukajcie_at_znajdziecie.pl>
Data: Mon, 14 May 2012 19:36:17 +0200

Przepraszam za dubla, ale post mial byc wyslany tutaj - nie w odpowiedzi do
kolegi "Michal"

Idac za Twoja porada, znalazlem taki oto zestawik (ceny sa za allegro wiec
da rade poskladac to taniej w innych/jednym jakims sklepie)

HDD 1TB magnetyczny 280zl do 320zl
HDD 120GB SSD 450zl do 530zl
Plyta GB, ASRock AM3+ 450zl do 550zl
CPU AMD Black X4 FX 4100 BOX 32nm 12MB 4x3.6GHz AM3+ 370zl do 410zl
VGA HD5450 70zl
VGA HD7770 jak potanieją teraz ok.519zl
RAM 8GB (2x4) 240zl do 330zl
Obudowa: Narazie szukam, ale moze nie kupie

Zasilacz: ?
Jaki zasilacz do tego zestawu polecacie? Myslac przyszlosciowo o HD7770

SUMA 1980 zl

Zastanawialem sie nad RAID5 (wspominaliscie o nim koledzy), ale ceny dyskow
nawet tych po 250 czy 500GB sa nadal duze (x3 dyski - ok 750-1000zl),
jeszcze bede glowkowal co dokladnie dobrac, ale z grubsza juz mam wybrane.

Co zmienic, co dobrac?

Aha - plyte wolal bym jednak GB, z AsRock'ami mam zle wspomnienia, firma
lubi spieprzyc BIOS, a w tych nowych modelach maja jakiegos wizualnego
BIOSa UEFI (pewnie jeszcze alpha version :-), jak napisany jest tak jak
poprzednie to ja dziekuje...

--
Pozdrawiam
T.V.