Re: Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 14 May 2012 10:45:58 +0200

Dnia 2012-05-11, o godz. 23:06:09
Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał(a):

> Fabryczny też był po jakichś 18 miesiącach do wymiany, więc
> różnica chyba niewielka. Trzeba by porównać koszty -- może
> się okazać, że te mniej trwałe i tak wyjdą taniej.

Fabryczne akumulatory w UPS-ach APC tracą akceptowalne parametry po ~3
latach. Dodatkowo zdarza się często że z najtańszymi akumulatorami UPC
w ogóle nie chce zadziałać bo mają inne charakterystyki
ładowania/rozładowania. Warunki w jakich działają to serwerownia z
automatyką przełączająca zasilanie między źródłem podstawowym i
awaryjnym przy zaniku na pierwotnym. Czyli stosunkowo rzadkie przerwy
maksymalnie kilkudziesięcio sekundowe.

Zdrówko