Re: pomoc w doborze sprzętu

Autor: LP <ummagumma_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 12 May 2012 21:34:11 +0200

Użytkownik "Rafal Lukawski"

> Do pracy biurowej i nie tylko to np i3/i5 (jaki zegar - zalezy ile kasy)
> Typowo do gier to i5/i7 z serii K (ale tu się ciężko będzie zmieścić w
> budzecie)
>
> Jeżeli nie typowo do gier, wziałbym jednak lapka

Moja pani ma obecnie lapka i ten lapek zostanie jako sprzęt mobilny. Moja
pani chciała początkowo znowu lapka bo patrząc na mój stacjonarny komputer
była przerażona ilością kabli, które z niego odchodzą/dochopdzą. Udowoniłem
mojej pani, że czarne jest białe, czyli że rezygnując z laptopa na rzecz
stacjonarki (w jej przypadku) zmniejszę ilość kabli walających się po
biurku.

> Twoja Pani będzie 5 razy bardziej zadowolona

Znam moją panią i nie sądzę, aby tak prozaiczna czynność jak wymiana
sprzętu codziennego użytku mogła spowodować u niej aż tak gwałtowny napływ
euforii.
Co innego, gdyby dostała trzy nowe torebki i kolejny tuzin par butów...

> do tego też możesz dokupić monitor, klawiature.

Co do tych wszystkich stacji dokujących, klawiatur, dopinanych ekranów -
przepraszam za porównanie - przypomina mi to zawsze syrenę bosto;)

Sprawa jest przesądzona - będzie stacjonarny, tylko jeszcze nie wiem w
jakiej opcji. Nie znam się na tych wszystkich 3, 5, 7 bo moja edukacja
zakończyła się parę lat demu na core 2 duo. Próbuję przybliżyć sobie temat,
ale czasu mam mało i boję się ze walnę jakiegoś babola. Podstawka to chyba
1155, ale z numeracją to już nie daje rady. Od sasa do lasa. K są chyba do
podkręcania, ale ja kręcić nie zamierzam. Na co powinienem zwrócić uwagę? I
co z wbudowana grafiką? Hd 2000, 2500, 3000. Czy któraś na początek
uciągnie popularne aplikacje i pozwoli nie wkładać jakiegoś dziadostwa,
które potem będzie się latami walało po szafach?
Co do płyt to już teksas.
Właściwie oprócz rozbudowania o dźwiękówkę (na pci) to wymagam tylko aby
można było dodać kiedyś dysk ssd.
A dysk chyba seagate, prawda?

Zaproponujcie coś w miarę budżetowego pliz

--
LP