Re: Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat, 12 May 2012 12:59:42 +0200

On 2012-05-05 11:12, T.F. wrote:
> Witam
>
> Czy mozecie polecic firme,
> ktora handluje bateriami (zamiennikami) do UPSow (APC)
> i MA towar na stanie ?
> Najlepiej z W-wy.

Sprawdziłem teraz maile z CSS Beskidy (serwis APC), jedna baterial do
Smart-Pro 750 w 2010 kosztowała 64zł netto, do tego UPS'a wchodzą dwie
(oryginalny zestaw APC z kabelkami wówczas kosztował ok 270zł netto).

Jak wspomniałem w innym poście Firma która sprzedaje taki towar dostaje
go kurierem, ja takĹźe zamawiam go kurierem pomimo tego, Ĺźe jest w tym
samym mieście.

UPS APC już mi świeci na czerwono potrzebe wymiany aku, oczywiście
zamĂłwie kuriera.