Re: Asus X53S - problem - czarne paski po bokach

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun, 06 May 2012 17:59:45 +0200

On 2012-05-06 17:22, LOSU wrote:
> Witam
> Mam problem. Jak w³±czam jak±¶ gre, mam czarne paski po bokach, mam karte
> intela i geforce.
> Co z tym zrobic?

1. Na pewno pomoże precyzyjne wyrażanie się.

2. a) jaki system b) jaki monitor, c) jak podłączony monitor z kartą, d)
jaka karta graficzna (monitor podłączony jest do konkretnej)

3. pomoze zapewne jedno z ponizszych:
a) zmiana rozdzielczosci w grze, która korzysta z directX (nie napisałeś
nic o systemie, więc zapewno windows)
b) zmiana ustawien w oryginalnym programie do karty graficznej, często
jest możliwość zmian 4:3/16:9 itp
c) zmiana powyższego w ustawieniach samego monitora - jak? to juz zalezy
od monitora

Ostatnio mialem ciekawy przypadek, monitor na podlaczony przez DVI i ni
cholery obraz o rozdzielczosci natywnej nie miesci sie w calosci (czyli
odwrotna sytyacja). Gdzieś w menu było fit to screen czy jakoś tak i
pomogło.