Re: komp się nie odpala - padła karta graficzna czy płyta główna?

Autor: Michał Tymczasowy <michal.k.tymczasowy_at_gmail.com>
Data: Sun, 6 May 2012 07:03:37 -0700 (PDT)

On 6 Maj, 13:50, "JoteR" <jo..._at_pf.pl> wrote:

> Lub zasilacza z innego, sprawnego komputera.
Zasilacz raczej OK, sprawdziłem napięcie w kilku końcówkach, m.in.
zasilającej procesor - jest jak w instrukcji.

> Na wszelki wypadek, żeby znowu ktoś tu nie naurągał, proponuję też sprawdzić
> kołki mocujące płytę ;->
Nie rozumiem.
Płyta jest fabrycznie przyśrubowana do obudowy od kilku lat, bez
luzów.

Ciekawe, widzę że taki pad kompa jak grom z jasnego nieba to nietypowa
sytuacja. Czy taki np. procesor może się zepsuć ot, tak sobie?
Przypominam, że podkręcanie procka i inne hakerskie sztuczki nie
wchodzą w grę - od kilkunastu lat nie traktuję grzebania w sprzęcie
jako hobby.