Re: Wirus w MBR? - proszę o pomoc

Autor: KZ <bez_at_spamu.pl>
Data: Sat, 5 May 2012 06:00:20 +0200

> Podłącz dysk do kompa z dobrym antywirusem jako drugi dysk.

Z dobrym, to znaczy z jakim - z punktu widzenia wykrycia/
oczyszczenia MBR na innym dysku?

I jeszcze odnośnie wariantu Michała, czyli zbootowania
z płytki z Kasperskym. Gdyby to połączenie z Internetem
zaskoczyło, to jak w takim wypadku wygląda aktualizacja
bazy wirusów? Odbywa się automatycznie?

Co do metody Michała z BootRec, to chyba tutaj nie pójdzie,
bo to jest Windows XP Home SP3. Ale jeśli jest szansa,
to napiszcie proszę co i jak zrobić.

Pozdrawiam
KZ