Re: Ile można by wziąć za notebooka?

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Thu, 03 May 2012 22:38:13 +0200

W dniu 03.05.2012 14:04, Ewelina pisze:
> Już rozumiem. Mój znajomy wylicytowałby te 5 tys. zł
> tuż przed końcem licytacji.

Źle.

Użyłem skrótu myślowego. Twój znajomy nie wylicytowałby 5tys zł, tylko
określiłby 5tys zł jako najwyższą cenę którą gotów byłby zapłacić za
laptopa.

Kupujący widzieliby cenę podbijaną o jakieś małe kwoty.

Innymi słowy, cena widoczna w allegro jest to cena podana przez drugiego
licytującego (patrząc malejąco wg podanej ceny maksymalnej) + kwota
przebicia, o ile w/w cena + kwota przebicia nie jest większa od kwoty
zaproponowanej przez pierwszego licytującego (patrząc j/w)

p. m.