Re: Grafika w Core i7 2600K

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Wed, 02 May 2012 00:29:50 +0200

W dniu 2012-04-28 18:15, R.e.m.e.K pisze:
> Witam
>
> Czy majac zewnetrzna grafike na PCIe da sie wykorzystac te zintegrowana w
> CPU (HD3000)? Czy to ma w ogole sens?
> Chodzi mi glownie o jej moc obliczeniowa, nie o wyswietlanie obrazu.
> Chociaz moze warto podlaczyc obie grafiki do tego samego monitora (mam taka
> mozliwosc) i do pracy uzywac wbudowanej minimalizujac obciazenie tej z PCIe,
> a do np. grania uzywac mocnego GPU z PCIe?
> A moze w ogole nie da sie uzywac obu naraz? Jak to wyglada?

Ma sens. W droższych (dwukarcianych) laptopach to jest standard i służy
do przedłużania czasu pracy na akumulatorach i dla NVIDI nazywa się
Optimus. Zaś w desktopach trzeba odpowiedniej płyty i służy raczej do
wspomagania niektórych procesów przetwarzania danych.
Takie hasła Quick Sync i Lucid Virtu.

miab