Re: jak wetknac pamieci?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue, 1 May 2012 13:55:50 +0100

Dnia 30.4.2012, jg napisał(a):

> mam 2 rozniace sie kosci pamieci: rozni producenci, rozne czasy dostepow.
> na plycie mam 2 zlacza niebieskie i 2 czarne.

Słaba płyta. W dobrych gniazda są zielone. ;D

> lepiej obie kosci wetknac w zlacza tego samego koloru, czy moze jedna w
> niebieskie zlacze a jadna w czarne zlacze?

W zależności od producentów bywa z tym różnie.

> jesli mozna to prosze o 2 warianty odpowiedzi - gdy kosci maja taka sama
> objetosc pamieci i gdy rozna, o ile to ma znaczenie oczywiscie.

To zależy od chipsetu płyty a także co chcesz osiągnąć (Dual-Channel?).

Może zamiast pisać o kolorach, z którymi co producent to inna bajka może
po prostu podaj model płyty i co to za pamięci?
Na 100% w instrukcji obsługi jest napisane jak obsadzać RAM w gniazdach.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/