Re: Linux compiz grafika

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue, 01 May 2012 08:49:37 +0200

W dniu 30.04.2012 21:39, R.e.m.e.K pisze:
> To czemu nie pikietujesz pod sejmem? Przeciez od lat sejm i cala piramida
> urzedow przewala Twoja kase szybciej niz w kasynie.

A skąd wiesz, że nie pikietuję?
Poza tym, pikietować to jedno, a głosić poglądy zwiększające ten
koszmar, to drugie.

> Diametrialnie. W koncu platformy u obywateli bylyby tylko uproszczone do
> klawiatur i plikow. Zero klopotow z kompatybilnoscia, szybka i bezproblemowa
> praca, komfort i wygoda.

Dokładnie tak jak teraz. A wygoda i kompatybilność mniejsza, bo
różnorodność wprowadzi tylko więcej błędów implementacyjnych. Więcej
procedur radzenia sobie z niezgodnością itp.

> Nie chodzi o Linuksa, taka zmiana otwiera nowy poziom mozliwosci, nie tylko
> dla obywateli, ale takze dla panstwa, administracji i antybiurokracji.

Ale jakim kosztem?

> Nie znam problemu, ale z wielu powodow mysle, ze mocno go demonizujesz.
> Zmiany w prawie podatkowym sa rownie czeste a jakos systemy ksiegowe
> nadazaja.

Nie są równie częste. Zasady prowadzenia PKPiR nie zmieniły się jak 12
lat prowadzę DG (a nie, była lekka zmiana kolumn raz). Z VATem były
zmiany niedawno ze stawkami, co dało faktycznie w tyłek programom
księgowym, ale że stawek różnych było wiele wcześniej, to jak program
nie był zbyt sztywny. Oczywiście zmiany są ciągle, ale najczęściej nie
na poziomie Systemu, a na poziomie np. ,,od dzisiaj jak sprzedasz płytę
CD, to musisz mieć kasę fiskalną''.

> To samo w innych dziedzinach. Poza tym ceny systemu za 3 cyfrowe
> kwoty w tysiacach dla jednej placowki medycznej to bzdura.Wolny i otwarty
> rynek zlikwiduje takie po(d)mioty od razu. Firm piszacych software sa w PL
> setki, wiele z nich chetnie zajeloby sie tym tematem i konkurencja
> ograniczylaby takie zachowania.

No to sprawdź ilu z nich oferuje system taki jak InfoMedica. Nie siedzę
jakoÅ› wnikliwie, ale raczej wszyscy majÄ… produkty Asseco. Szpitale i
większe InfoMedicę, a mniejsze jednostki mMedicę.

> Chyba, ze jest jakas blokada prawna lub inna
> rownie madra

No. Techniczna. Trzeba siedzieć w tym jak diabli i mieć potężną
infrastrukturę programistów i serwisantów.

--
Przemysław Adam Śmiejek