jak wetknac pamieci?

Autor: jg <jg_at_fake.pl>
Data: Mon, 30 Apr 2012 09:27:16 +0200

witam,

mam 2 rozniace sie kosci pamieci: rozni producenci, rozne czasy dostepow.
na plycie mam 2 zlacza niebieskie i 2 czarne.

lepiej obie kosci wetknac w zlacza tego samego koloru, czy moze jedna w
niebieskie zlacze a jadna w czarne zlacze?

jesli mozna to prosze o 2 warianty odpowiedzi - gdy kosci maja taka sama
objetosc pamieci i gdy rozna, o ile to ma znaczenie oczywiscie.

dzieki serdeczne.

--
jg