Re: [OT] Linux compiz grafika

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 30 Apr 2012 08:40:01 +0200

"Przemysław Ryk" napisał:

> Rodziciele moi: komp z Windows XP, Office AFAIR 2000 lub XP.
> Funkcjonalnością wystarcza im po uszy, albo jeszcze wyżej. Dostają DOCX.
> I jest problem.

Widzę, że trening z kolegą jadrysiem nie poszedł na marne. Argumenty jakby
żywcem zaczerpnięte z pokładów jego antymicrosoftowej fobii.
Pozwól zatem, że teraz ja przez chwilę poniosę ów kaganek:
http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?familyid=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466
Dodam tylko, że wbrew opisowi działa to również z Office 97.
A tak w ogóle, to zrobiło się potężne NTG.

JoteR