Re: Doświadczenie z moich zakupów na e-bay

Autor: Animka <to.nie.ja_at_wp.pl>
Data: Mon, 30 Apr 2012 03:47:20 +0200

W dniu 2012-04-30 00:53, iguan007_at_gmail.com pisze:

> [...]
> bardzo smutnym swiecie zyjesz. Zdajesz sobie ze mowimy tylko o
> kodowaniu literek? Z ktorym tak naprawde problemow nie mialas bo mi
> odpisalas i zacytowalas to co napisalem.
>
> <lekka zlosliwosc, ale nie moge sie oprzec> A moze pora zmienic
> czytnik na taki gdzie nie trzeba sie meczyc ze zlym kodowaniem
> rozmowcow? Ot taki OE. Widze jak jedni na drugich krzycza o
> nieprawidlowe ISO a ja nie mam zadnych problemow z przeczytaniem ich
> postow.
>
> A teraz powaznie, jaki czytnik ma problemy z tym moim ISO-8859-1?

Zainstalowałam nową Thinderbird 13.01b. Jak ktoś napisze w ISO 8859-1
(i w UTF8, a ja to używam to tekst jest z kolei za wielki) tekst jest
prawie niewidoczny, mam malutkie literki. Nie można tego jak trzeba
ustawić. W poprzednich czegoś takiego nie było, tylko ta uciążliwość,
źle się czytało tekst bez ogonków.

> Aha, i tak - zdaje sobie sprawe ze obowiazuja zasady takiego i
> takiego ISO na grupach. Zastanawiam sie jedynie na ile to jeszcze ma
> jakikolwiek REALNY sens w czasach gdzie tak naprawde moge przeczytac
> (prawie) wszytko a i przeslanie filmu nie jest problemem. No i do
> tego dochodzi fakt ze w niektorych urzadzeniach i tak sie tego
> nieszczesnego ISO zmienic nie da.

W Thunderbirdzie było ok aż do teraźniejszej wersji, ale już nie będę
się cofała.

--
animka