Re: Doświadczenie z moich zakupów na e-bay

Autor: <iguan007_at_gmail.com>
Data: Sun, 29 Apr 2012 15:53:46 -0700 (PDT)

On Sunday, April 29, 2012 11:49:32 PM UTC+10, Animka wrote:
> Teraz są tępieni, więc większość stara się nie kompromitować i nie psuć
> oczu innym.

Nie odbierz tego zle, nie jest moja intencja wywolywac jakies klotnie. Ale albo inaczej rozumiemy slowo "kompromitacja" albo w bardzo smutnym swiecie zyjesz. Zdajesz sobie ze mowimy tylko o kodowaniu literek? Z ktorym tak naprawde problemow nie mialas bo mi odpisalas i zacytowalas to co napisalem.

<lekka zlosliwosc, ale nie moge sie oprzec> A moze pora zmienic czytnik na taki gdzie nie trzeba sie meczyc ze zlym kodowaniem rozmowcow? Ot taki OE. Widze jak jedni na drugich krzycza o nieprawidlowe ISO a ja nie mam zadnych problemow z przeczytaniem ich postow.

A teraz powaznie, jaki czytnik ma problemy z tym moim ISO-8859-1?

Aha, i tak - zdaje sobie sprawe ze obowiazuja zasady takiego i takiego ISO na grupach. Zastanawiam sie jedynie na ile to jeszcze ma jakikolwiek REALNY sens w czasach gdzie tak naprawde moge przeczytac (prawie) wszytko a i przeslanie filmu nie jest problemem. No i do tego dochodzi fakt ze w niektorych urzadzeniach i tak sie tego nieszczesnego ISO zmienic nie da.