Re: Linux compiz grafika

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat, 28 Apr 2012 21:27:09 +0200

W dniu 26.04.2012 20:04, ToMasz pisze:
> czekaj czekaj. ja pracuje w firmie w której są 4 osoby. naprawde nie
> wyobrażam sobie, ale tak całkowicie, że przyjeżdża kontrahent, dostawca,
> ktokolwiek z propozycją - będziemy współpracować, ale _musi Pan kupić
> windowsa i MS offiice. JA wiem że 99% kopi jest z torentów, ale w 21
> wieku to wszelkie operacje typu formularze na www się robi, a dokumenty
> wysyła w PDFie.

No jak jesteś na pozycji dominującej, to se możesz narzucać. Jak nie
będziesz albo będziesz chciał zarobić, to zmienisz podejście.

Dokumenty w PDFie są tylko do odczytu, ew. z lekką interakcją (ale wtedy
potrzebne jest drogie narzędzie).

Wyobraź sobie, że np. dostajesz arkusz kalkulacyjny, który ma służyć do
kalkulacji pewnych rzeczy przy współpracy z kontrahentem. Ja np.
kupowałem kilka razy Excela do przedszkoli, bo Urząd Miasta dostarcza
arkusz do budżetu czy innego czegośtama, którym księgowa prowadzi
kalkulacje działania przedszkola i odsyła do Urzędu. A arkusz nie działa
w Calcu i już.

--
Przemysław Adam Śmiejek