Re: Linux compiz grafika

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Thu, 26 Apr 2012 20:04:57 +0200

W dniu 26.04.2012 12:44, kamil pisze:

> Teoretycznie nie ma, dopóki nie pododajesz tabelek, wykresów i nie daj
> boże formularza do wypełnienia. Wola klienta, mówię tylko przez co ja
> przechodziłem. :)
czekaj czekaj. ja pracuje w firmie w której są 4 osoby. naprawde nie
wyobrażam sobie, ale tak całkowicie, że przyjeżdża kontrahent, dostawca,
ktokolwiek z propozycją - będziemy współpracować, ale _musi Pan kupić
windowsa i MS offiice. JA wiem że 99% kopi jest z torentów, ale w 21
wieku to wszelkie operacje typu formularze na www się robi, a dokumenty
wysyła w PDFie.

ToMasz

Ps sprawdź czy nvidia czy byłe Ati ma lepsze wsparcie dla compiza czy co
tam chcesz mu zainstalować. Sprawdź też czy compiz jest teraz na topie,
czy te efekty realizuje się jakoś inaczej. Z tego co pamiętam, ostry
nacisk był, aby karta graficzna przejęła na siebie wszelkie oblicznia.

ToMasz