Re: Doświadczenie z moich zakupów na e-bay

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Thu, 26 Apr 2012 12:30:05 +0200

Dnia Thu, 26 Apr 2012 11:38:07 +0200, Czeslawek napisał(a):

> Palmrest już otrzymałem, ale jestem troszkę zniesmaczony.
> Ponieważ z angielskiego miałem 3 to proszę was o opinię czy palmrest
> wystawiany na tej aukcji jest nowy.

Nie trza angielskiego, bo sam ebay o nim pisze tak:

"Nowy inny (patrz szczegóły)

Nowy i nieuĹźywany przedmiot bez absolutnie Ĺźadnych znakĂłw uĹźytkowania.
Przedmiotowi może brakować oryginalnego opakowania lub opakowanie było
otwierane i nie jest już zapieczętowane. *Może być przedmiot w drugim
gatunku lub nowy, nieużywany przedmiot z drobnymi wadami*. Aby sprawdzić
szczegóły, zobacz opis podany przez sprzedającego, w tym *informacje o
uszkodzeniach i wadach*"

--
pozdro
R.e.m.e.K