Re: [OT] VMware, szybki dostep do dyskow hosta

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Thu, 26 Apr 2012 12:25:52 +0200

Dnia Thu, 26 Apr 2012 02:01:05 +0200, Q napisał(a):

> Wspoldziel po otoczeniu ramdysk - zareczam, ze "nie zamula" :).

Ramdysk odpada, bo ja tam mam pliki produkcyjne na ktorych pracuje i nie
moge sobie pozwalac na ryzyko ich utraty (reset). Po drugie kopiowanie przed
i po pracy z ramdysku na fizyczny dysk jest upierdliwe. Po trzecie warstwa
sieciowego dostepu i tak zapewne spowalnie, bo problemem nie jest szybkosc
dysku tylko szybkosc komunikacji sieciowej w lancuchu:

HDD <-> Host <-siec-> Guest <-> Shared Folders

--
pozdro
R.e.m.e.K