Re: Producent notebooka

Autor: Wojciech \ <sp-no-spam-ook_at_op.pl>
Data: Thu, 26 Apr 2012 06:45:23 +0200

Dnia 25-04-2012 o 17:53:35 qwerty <qwerty01_at_poczta.fm> napisał(a):
> Asus z tego co słyszałem to jest najbardziej ok (rozważałem kupno).
> Sam mam Samsunga RF-511 pół roku. (...)

Prawdę mówiąc, myślałem wstępnie o dwóch modelach:

http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/3625976

http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/3321791

Sam mam już trzeciego Asusa i nie jest źle, ale się przeraźliwie grzeją -
w ostatnim musiałem zrobić reballing northbridge'a na płycie głównej, bo
mi USB zaczęło świrować. Wymacałem tego Asusa i Samsunga w sklepie;
plastik w Samsungu trochę wątpliwy, obawiam się tylko, że się powyciera
brzydko pod nadgarstkami, jak w Asusach A3L i A6J, Asus faktycznie ładne
aluminium. Ale. Wszystkie możliwe porty w Asusie za wyjątkiem jednego USB
po prawej stronie. Brawo. Dalej, jakiś geniusz dla obcięcia kosztów
wcisnął do 17.3" klawiaturę z 15.6", która jest węższa, więc np. strzałki
są wąskie, brakuje klawisza Insert, który został zastąpiony kombinacją
Fn+Del, a akurat jestem klepaczem starej daty i często korzystam z
Ctrl+Ins, Shift+Ins i brak tego klawisza doprowadzałby mnie do szału.
Ergonomicznie klapa - no i co z tego, że aluminiowa obudowa?...

Stojący obok Samsung wybronił się z większości zarzutów, tylko mam lekkie
obawy o zawiasy, bo są srebrne, ale wyglądają mi trochę na plastik z
napyloną farbą (będę wdzięczny, jeśli ktoś mnie wyprowadzi z błędu :)).

Ogólnie parametry mają bardzo podobne. Cenowo też OK - w moim budżecie
zmieści się nawet dodatkowy SSD na system :)

Pozdrawiam -- Spook.