Re: Producent notebooka

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Wed, 25 Apr 2012 17:53:35 +0200

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" napisał w wiadomości grup
> Zbieram się powoli do zakupu nowego notebooka i mam trochę dylematów
> dotyczących producenta.

Dobrze rozumujesz, że acer i aristo unikać. Przez 3 miesiące miałem kontakt do
nieograniczonego sprzętu HP (laptopy i netbooki). Cena w okolicach 4-5 k
zł.Jakość wykonania była taka sobie. Część z nich już była fabrycznie
uszkodzona. Dodatkowo 2 lata temu czarna seria pavilonów też skreśla tego
producenta na starcie...
Toshiba jest ok - polecałem 4 znajomym i wszyscy zadowoleni. Nie ma żadnych
wytarć mimo kilku lat.
Asus z tego co słyszałem to jest najbardziej ok (rozważałem kupno).
Sam mam Samsunga RF-511 pół roku. Ogólnie to jestem zmieszany. Jakość plastiku
jak najbardziej ok. Jednak często włącza się wentylator (może to przez i7) i
system długo się odpala (mimo wywalenia niepotrzebnego syfu - potem chodzi jak
burza). Dodatkowo karta wifi negocjowała tylko 72 Mbps. Samsung obwiniał mój AP.
Po wymianie karty sieciowej negocjuje 300 Mbps. Przy min podświetleniu oczy się
męczą (mam wrażenie, że podświetlenie miga - ale tylko przy min jasności).
Dodatkowo aku jest jakieś felerne - po miesiącu używania ogniwa są w 5% zużyte -
teraz trzyma mi tylko ok 6 godz.
Gdy wymieniłem kartę wifi system dalej się upiera, że stara jest podłączona i
nie może jej włączyć (wykrywa w menadżerze urządzeń). Czy bym teraz kupił za
3200 zł? Mocniej zastanowiłbym się nad asusem (który był znacznie droższy)...