Re: Producent notebooka

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed, 25 Apr 2012 19:20:19 +0200

On 2012-04-25 18:36, nom wrote:

> Użytkownik "R.e.m.e.K" <go_at_dev.null> napisał w wiadomości

> Jak Dell to nie Inspirion, bo te to faktycznie tandetnie wykonane. Ja
> mam Studio ponad 3 lata i działa dobrze, z zasilaczem też nie ma problemu.
> Ogólnie to autor ma dziwne podejście, bo patrzy na firmę a nie konkretny
> model.

Zamówiłem sobie Dell Latitude E5420, głównie ze względu na rozdzielczość
matrycy oraz rozmiar (14") Będzie używany biznesowo i w ruchu, więc
jeżeli coś wyjdzie, chętnie się podziele.

> Prawie każda firma ma udane i mniej udane modele.
> Z HP dobre są Probooki, Paviliona bym nie brał.
> Z Dell to Vostro, Inspirion kiepsko wykonany.
> Mam w pracy eMachines (Acer) i działają ok mimo, że mają już po 3-4
> lata. Niestety mają kiepsko pomyślaną konstrukcję, bo dostać się do
> baterii od BIOS (zapomniane hasło) to masakra, trzeba rozebrać całego
> lapopa. Dell Studio ma baterię pod klapką od pamięci. :-)
> Samsung całkiem przyzwoite ma laptopy.

Przed pytaniem o NB zawsze warto zastanowić się nad zastosowaniami,
jeżeli ma to być eksponat na stoliku to i Acer spełni swoją role
abstrahujac od tego, że byle położenie go na niezbyt czystej powierzchni
porysuje lakier.

Rozbieranie NB chyba nigdy nie było i nie będzie proste (w swoim
osobiście wymieniałem slot PCMCIA - stary acer), to już nie dla
przeciętnych userow ;)