Re: Producent notebooka

Autor: Tomasz Finke <tom_at_ict.pwr.wroc.pl>
Data: Wed, 25 Apr 2012 13:39:59 +0200

W dniu 2012-04-25 09:03, Chris pisze:

> Powiem Ci tak, przejdz siÄ™ do jakiegoĹ› MM/Saturna czy innego marketu RTV
> i pomacaj co ciÄ™ interesuje. Wtedy zobaczysz czy dany laptop ci pasuje
> czy nie .. Ja jak brałem laptop to byłem zdecydowany na dwa modele firm
> XX i YY a jak pomacałem to kupiłem ZZ za 2 razy tyle i nie żałuję
> decyzji choć kieszeń zabolała :)

Ja w żadnym takim sklepie w .pl nigdy nie widziałem np. ThinkPada
z serii T ani W, pojedyncze egzemplarze można czasem znaleźć
w specjalistycznych salonach. Kiedyś bardzo chciałem obejrzeć z bliska
model X301, ale nigdzie we Wrocławiu nie dało się tego zorganizować.
Komputronik zaoferował mi możliwość ściągnięcia modelu demonstracyjnego
z Warzszawy, ale z czasem oczekiwania powyżej 2 tygodni. Więc naprawdę
dobrego laptopa nie pomacasz właściwie nigdzie ;-)

T.