Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Thu, 19 Apr 2012 09:07:57 +0200

T.F. nabazgrał(a):

> "Rafal Lukawski" ...
>> bo.. w Action bylo drozej ;)

To fakt :) ale jak pogadasz z handlowcem to potrafią zjechać z ceny.
Ja mam blisko to biore u nich, poza tym sama cena to nie wszystko, obsługa
serwosowa też się liczy a tu mam wszystko dość szybko trzeba tylko wiedzieć
co kupować a czego się wystrzegać (np. Asusa z ich serwisem "odmowa
zalane" )

> smiem twierdzic, ze w Action zawsze jest najdrozej :-(
> PS:
> WD potrafi zrobic dobre dyski (mowie o RE4)
> Aktualnie mamy: okolo 70 serwerow (w kazdym 4 w RAID + 1 na kopie)
> i okolo 65 routerow (1xhdd).
> Czyli okolo 415 WD RE4 kreci sie 24/7/365.
> i ZADNYCH problemow. od lat.

Jako ciekawostka to z Action dla samego CERN poszło:

2353 serwerów
11,5 tys. dysków twardych (WD,Hitachi, Seagate, Samsung)