Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Wed, 18 Apr 2012 16:23:22 +0200

Użytkownik "BQB" <adres_at_anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> Brakuje jednej zmiennej, nie sÄ…dzisz?

Brakuje też informacji uzupełniającej że jeden z producentów dysków pozwala
na przysyłanie mu bezpośrednio dysków przez prywatnych userów (bez
pośrednictwa sklepu czy dystrybutora) i jest to nieraz wykorzystywane (a
dystrybutor ma informacje tylko o reklamacjach dysków dokonanych przez
niego, nie wie ile dysków poszło do producenta bez jego pośrednictwa, więc
nie może znać całkowitej statystyki zwrotów).