Re: witam i pytam

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Wed, 18 Apr 2012 03:27:01 +0200

W dniu 2012-04-16 13:12, BartekK pisze:

> Wiesz, może już większość problemów jest rozwiązana dawno w nowszych
> wersjach, ale kiedy ja go próbowałem, to mnie zraziło:

        MusiaÅ‚o to być dość dawno temu, bo intensywnie z niego korzystam i nie
pamiętam bym z tym miał problemy.

> - własny mechanizm kopiowania, który potrafił się megaślimaczyć na
> dyskach usb/flash (gdzie zwykłe kopiowanie windowsa potrafiło to robić
> normalnie i szybko)

?
Nie zauważyłem. Nie podejrzewam Cię, że traktujesz kopiowanie do cache,
a dopiero potem w tle na zazwyczaj dość wolne nośniki USB z mechanizmów
systemowych jako plus. Osobiście wolę widzieć w jakim tempie idzie zapis
i kiedy konkretnie się skończy niż to systemowe czy nośniki USB w NTFS
"kopiowanie" ~2GB na wolny USB w ułamku sekundy, a potem pracowite
zapisywanie fizyczne z cache, które nie wiem kiedy ostatecznie się
skończyło.

> - dziwne problemy z zasobami sieciowymi smb, gdy podłączam się do nich
> na różnych nazwach użytkownika (np wejście w jeden zasób - podanie
> user/haslo ok, wejście w drugi zasób na tym samym hoscie, ale chciałbym
> z innym userem - a on uparcie z tamtym próbuje, no i polaczenie
> odrzucone). JakoÅ› far i windowsowy explorer nie ma takiego problemu

TrochÄ™ kopiujÄ™ po SMB za pomocÄ… TC na stacje od Windows95OSR2, prze
Win2k, XP aż do Win7 oraz różne mutacje linuksa i BSD, w tym proste NASy
i aktualnie nie ma z tym problemów.

> - puszczone kopiowanie w tle, kilkadziesiÄ…g GB danych do przerzucenia...
> leci sobie leci aż komputer totalnie zamula, ramu mu brakuje, okazuje
> się że wszystko zjadł TC. Ten sam - kopiując te same dane "na wierzchu"
> nie ma wycieku pamięci...

Też kopiuję w tle i nie stwierdziłem. Nie używałeś czasem jakiejś bety?

> - odpłatność. Sorry ale jeśli mam wybrać produkt który jest płatny i ma
> jakieś błędy, a mam dostępny produkt bezpłatny, do którego mam też kod
> źródłowy to nawet w najgorszym wypadku sam sobie je poprawie - to wiem
> co wybrać ;)

Jeszcze żeby miały taką wygodę i funkcjonalność. Trochę podchodziłem do
różnych darmowych FM i pod MS Windows zawsze wracałem do TC. Za to w
przypadku drugiego podstawowego narzędzia (kompresja) pokochałem 7zipa
z całego serca, choć przyznaję z bólem, że wygoda obsługi GUI WinRARa
jest jednak większa.

--
/MB