Re: załączanie kompa myszą/klawiaturą

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Wed, 18 Apr 2012 03:15:32 +0200

W dniu 2012-04-16 18:35, ToMasz pisze:
> [...]

Chodziło zapewne o przyzwyczajenie do skoku i rozmieszczenia klawiszy.

> na starej klawiaturze pisałem bez patrzenia na klawisze. pomimo że to na
> pozór taka sama klawiatura, cały czas wale po caps loku, zamiast cvbn
> wchodzi mi spacja, a często kklawisze sie ppodwajają.
> ToMasz

        O to chodzi. Nową klawiaturę warto w sklepie najpierw "pomacać",
najlepiej z zamkniętymi oczami wpisując przykładową frazę by sprawdzić
jak danej osobie leży. Problem jest taki, że ciężko dobrać nowe
klawiatury jeśli ktoś przyzwyczai się do starszego typu. Z tego właśnie
powodu w pudełku albo używane od przypadku np: z fotela itp. leżą mi
Logitech Wireless Desktop MK250 (wyjęty z pudełka może na parę godzin),
2x Logitech Internet Pro, a cały czas używam chyba 8 czy 9-letniego
Samsunga SDM4500 z myszką z zestawu Creative Desktop Wireless 6000 - do
nowych klawiatur za cholerę nie mogłem się przyzwyczaić do bezwzrokowego
pisania, tak samo nie pasują mi te nowe za małe i za lekkie myszki -
spora i ciężka z CDW6000 jest OK.

A co do głównego pytania - sprawdź koniecznie w setupie w sekcji
odpowiedzialnej za zasilania (APM) czy masz ustawione wybudzanie
komputera za pomocą urządzeń USB i tam klawiatura.

--
/MB