Re: Acer Aspire 3000 bateria + klawiatura

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Wed, 11 Apr 2012 17:27:06 +0100

"Piotr" <piotrb_at_kki.net.pl> wrote in message
> Problem widze pierwszy raz w życiu. Laptop jak w temacie z wyjętym
> akumulatorem działa jak złoto. Po włożeniu aku nie da się nic napisać w żadnym
> programie, czy to notatnik czy Word czy cokolwiek. Klawiatura ma takie
> opóźnienie że pisząc cokolwiek można usnąć. Tak 7 do 10 sekund na znak. I do
> tego trzeba przytrzymać klawisz jakieś 3 sekundy.
> Czym to spowodowane może być? Ja wiem że aku jest na wykończeniu, podtrzymuje
> lapka jakieś 3 minuty, ale żeby klawiatura tak wariowała? A wyjąć całkiem nie
> bardzo, bo aku ma nóżkę i bez niego laptop się buja...

odpal sobie procexp z pakietu sysinternals i sprawdz jakie masz obciazenie
procesora przez 'hardware interrupts and dpcs' z wlozona i wyjeta bateria

jezeli jest to to samo co mi sie kiedys w acerze przydarzylo to
odinstaluj/wylacz baterie w managerze urzadzen, bedzie dalej dzialala,
stracisz tylko wyswietlanie poziomu naladowania