Acer Aspire 3000 bateria + klawiatura

Autor: Piotr <piotrb_at_kki.net.pl>
Data: Mon, 9 Apr 2012 17:11:32 +0200

Problem widze pierwszy raz w życiu. Laptop jak w temacie z wyjętym
akumulatorem działa jak złoto. Po włożeniu aku nie da się nic napisać w
żadnym programie, czy to notatnik czy Word czy cokolwiek. Klawiatura ma
takie opóźnienie że pisząc cokolwiek można usnąć. Tak 7 do 10 sekund na
znak. I do tego trzeba przytrzymać klawisz jakieś 3 sekundy.
Czym to spowodowane może być? Ja wiem że aku jest na wykończeniu,
podtrzymuje lapka jakieś 3 minuty, ale żeby klawiatura tak wariowała? A
wyjąć całkiem nie bardzo, bo aku ma nóżkę i bez niego laptop się buja...

--
Pozdrawiam dyngusowo
Piotr