Re: Acer Aspire 3000 bateria + klawiatura

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue, 10 Apr 2012 10:19:16 +0200

> Acery są dość wrażliwe na zamienniki, kilka razy
> już słyszałem o problemach przy złej baterii...

Nie tylko przy Acerach tak jest. Owszem.

Rzecz jednak w tym, ze oryginal, nawet jesli bedzie
dostepny, zapewne bedzie kosztowal 2x tyle co zamiennik...

IMHO nie warto podwajac wten sposob wartosci
leciwego juz nieco laptopka. :)
Tylko rozsadnie wybrac sprzedawce/gwaranta
zamiennika.

pozdrawiam,
Vituniu.