Re: Nettop - co sądzicie?

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Sun, 8 Apr 2012 08:10:22 -0700 (PDT)

> Wcześniej miałem na tym windows i powiem potocznie - sorry Gregory, kup
> sobie lepiej notebooka na i3 który IMHO będzie brał podobną ilość prądu,
> a będzie działał w porównaniu z tym jak rakieta.

Nokia PC suite nie chciał ci chodzić na Atomie 1.6 dwurdzeniowym ??
U siostry mam 10letniego laptopa dell D600 a tam chyba jest zwykły stary pentium 1.3Ghz i odpala ona tam 20 okienek przegladarki, gg, poczte, worda, winampa, i puszcza teledyski z YT i jakos to nie klęka a u ciebie przy nowoczesniejszym procesorze i na pewno lepszej grafice bo ze wsparciem HD to siadało ?? I do zastosowań jak autor pisze to już musi być i3 minimum ?? OMG!